Gryfino, dnia 02.10.2024r.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

PRZYGOTOWANIE PLANU RESTRUKTURYZACJI DLA SZPITALA POWIATOWEGO W GRYFINIE SPÓŁKA Z O.O.

 

I.            Zamawiający:

Szpital Powiatowy w Gryfinie Spółka z o.o. z siedziba w Gryfinie przy ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino wpisany do rejestru wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin–Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000304531, NIP 8581797173, REGON: 320481747.        

II.            Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu restrukturyzacji dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Spółka z o.o.              

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia polegający na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonał minimum 3 usługi polegające na przygotowaniu planu naprawczego
/ restrukturyzacyjnego w placówkach medycznych.      

Opracowanie ma zawierać:

 

1.        Wstęp:

a)        Charakterystyka podmiotu leczniczego – w jakiej formie jest prowadzony i na jakim terenie, jakie usługi świadczy,

b)       Demografia, epidemiologia na terenie oddziaływania podmiotu leczniczego,

c)        Spójność prowadzonej działalności z mapami potrzeb zdrowotnych.

2.        Analizę działalności medycznej w zakresie:

a)        wykonania kontraktu z NFZ za okres od I.2022 roku do VIII.2024 roku,

b)       wskaźników medycznych za okres od I.2022 roku do VIII.2024 roku.

 

3.        Analizę sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotu leczniczego w zakresie:

a)        Sprawozdań finansowych za okres 2022, 2023 i VIII 2024,

b)       Wskaźników finansowych,

c)        Szczegółowych kosztów i miejsc powstawania kosztów (OPK lub MPK).

4.        Analizę sytuacji kadrowej w zakresie:

a)        Zatrudnienia,

b)       Kosztów osobowych.

5.        Analizę SWOT podmiotu leczniczego.

6.        Program naprawczy zawierający:

a)        Działania naprawcze, ich harmonogram, koszty wdrożenia zmian oraz oczekiwane efekty finansowe,

b)       Informację o organie odpowiedzialnym za wdrożenie zmian,

c)        Ustalenia dotyczące monitorowania w zakresie rozwoju opieki długoterminowej.

7.        Prognoza:

a)        Prognoza wpływu wprowadzonych działań naprawczych oraz prowadzonych
i planowanych działań inwestycyjnych,

b)       Prognoza sytuacji ekonomiczno-finansowej.        

Przedmiot umowy należy sporządzić w trzech egzemplarzach, w formie pisemnej
i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych)
.  

III.            Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

1.        Formularz oferty, wg. załącznika nr 1 do zapytania. Formularz oferty musi zostać złożony w oryginale.

2.        Do oferty należy dołączyć:    

a)        Odpowiedni dokument rejestrowy (KRS, CEDIG), wystawiony nie wcześniej niż
1 miesiąc przed upływem terminu składnia ofert,

b)       Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej przez osobę udzielającą pełnomocnictwa) do reprezentowania oferenta w postepowaniu, jeżeli wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej – jeżeli dotyczy,

c)        Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Niezałączenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty.

IV.            Kryterium wyboru oferty:           
Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej.

Oferta najkorzystniejsza która uzyska najwyższą ilość punktów, zgodnie z poniższym algorytmem:

Najniższa cena:

Cena oferowana x 100 = ilość punktów.        

V.            Termin realizacji:
Termin wykonania dokumentacji do dnia 28.10.2024r.

VI.            Warunki płatności:       
Płatność będzie dokonana po wykonaniu przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty doręczenia do siedziby Zmawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.       

VII.            Sposób przygotowania oferty:     
Ofertę składana pisemnie należy złożyć w siedzibie zamawiającego zamkniętej kopercie, oznakowaną w następujący sposób: Program naprawczy Szpitala Powiatowego
w Gryfinie”. Ofertę składaną elektronicznie należy przesłać na adres email:
sekretariat@szpital-gryfino.pl

VIII.            Miejsce i termin złożenia ofert:    
Ofertę należy przesłać/złożyć do dnia 09.10.2024r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu) pisemnie w siedzibie Zamawiającego (budynek administracji) w Gryfinie przy ulicy Niepodległości 39 I piętro, lub w wersji elektronicznej na adres sekretariat@szpital-gryfino.pl.
Nie przewiduje się jawnego otwarcia ofert, wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną o wynikach postępowania.              

IX.            Osoba do kontaktów:   
Monika Zając e-mail:
m.zajac@szpital-gryfino.pl         

X.            Sposób porozumiewania się:         
Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres
sekretariat@szpital-gryfino.pl

XI.            Zawarcie umowy i unieważnienie postepowania:

1)       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu w oparciu o ustalone kryterium.

2)       Zamawiający zastrzega, że może nie przyjąć żadnej ze złożonych ofert, a konsekwencji nie zawrzeć umowy w przedmiotowym Zamówieniu.               

3)       Zamówienie udzielone zostanie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do zapytania.              

4)       Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów przygotowania oferty oraz utraconych korzyści,

5)       Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania, gdy: 

a)        Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

b)       Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej ofert,

6)       W uzasadnionych przepadkach Zmawiający dopuszcza unieważnienie postepowania bez podania przyczyny.

7)       Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postepowania bez dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

1.        Formularz oferty,

2.        Projekt postanowienia umowy.

 

 

 

 

WYNIK POSTĘPOWANIA Z DNIA 2.10.2024