Gryfino, dnia 02.10.2024r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
PRZYGOTOWANIE PLANU RESTRUKTURYZACJI DLA SZPITALA POWIATOWEGO W GRYFINIE SPÓŁKA Z O.O.
I. Zamawiający:
Szpital Powiatowy w Gryfinie Spółka z o.o. z siedziba w Gryfinie przy ul. Parkowej 5, 74-100 Gryfino wpisany do rejestru wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin–Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000304531, NIP 8581797173, REGON: 320481747.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu restrukturyzacji dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Spółka z o.o.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia polegający na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonał minimum 3 usługi polegające na przygotowaniu planu naprawczego
/ restrukturyzacyjnego w placówkach medycznych.
Opracowanie ma zawierać:
1. Wstęp:
a) Charakterystyka podmiotu leczniczego – w jakiej formie jest prowadzony i na jakim terenie, jakie usługi świadczy,
b) Demografia, epidemiologia na terenie oddziaływania podmiotu leczniczego,
c) Spójność prowadzonej działalności z mapami potrzeb zdrowotnych.
2. Analizę działalności medycznej w zakresie:
a) wykonania kontraktu z NFZ za okres od I.2022 roku do VIII.2024 roku,
b) wskaźników medycznych za okres od I.2022 roku do VIII.2024 roku.
3. Analizę sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotu leczniczego w zakresie:
a) Sprawozdań finansowych za okres 2022, 2023 i VIII 2024,
b) Wskaźników finansowych,
c) Szczegółowych kosztów i miejsc powstawania kosztów (OPK lub MPK).
4. Analizę sytuacji kadrowej w zakresie:
a) Zatrudnienia,
b) Kosztów osobowych.
5. Analizę SWOT podmiotu leczniczego.
6. Program naprawczy zawierający:
a) Działania naprawcze, ich harmonogram, koszty wdrożenia zmian oraz oczekiwane efekty finansowe,
b) Informację o organie odpowiedzialnym za wdrożenie zmian,
c) Ustalenia dotyczące monitorowania w zakresie rozwoju opieki długoterminowej.
7. Prognoza:
a) Prognoza wpływu wprowadzonych działań naprawczych oraz prowadzonych
i planowanych działań inwestycyjnych,
b) Prognoza sytuacji ekonomiczno-finansowej.
Przedmiot umowy należy sporządzić w trzech egzemplarzach, w formie pisemnej
i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych).
III. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Formularz oferty, wg. załącznika nr 1 do zapytania. Formularz oferty musi zostać złożony w oryginale.
2. Do oferty należy dołączyć:
a) Odpowiedni dokument rejestrowy (KRS, CEDIG), wystawiony nie wcześniej niż
1 miesiąc przed upływem terminu składnia ofert,
b) Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej przez osobę udzielającą pełnomocnictwa) do reprezentowania oferenta w postepowaniu, jeżeli wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzielności gospodarczej – jeżeli dotyczy,
c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Niezałączenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Cena będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej.
Oferta najkorzystniejsza która uzyska najwyższą ilość punktów, zgodnie z poniższym algorytmem:
Najniższa cena:
Cena oferowana x 100 = ilość punktów.
V. Termin realizacji:
Termin wykonania dokumentacji do dnia 28.10.2024r.
VI. Warunki płatności:
Płatność będzie dokonana po wykonaniu przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty doręczenia do siedziby Zmawiającego prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
VII. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę składana pisemnie należy złożyć w siedzibie zamawiającego zamkniętej kopercie, oznakowaną w następujący sposób: Program naprawczy Szpitala Powiatowego
w Gryfinie”. Ofertę składaną elektronicznie należy przesłać na adres email: sekretariat@szpital-gryfino.pl
VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy przesłać/złożyć do dnia 09.10.2024r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu) pisemnie w siedzibie Zamawiającego (budynek administracji) w Gryfinie przy ulicy Niepodległości 39 I piętro, lub w wersji elektronicznej na adres sekretariat@szpital-gryfino.pl.
Nie przewiduje się jawnego otwarcia ofert, wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną o wynikach postępowania.
IX. Osoba do kontaktów:
Monika Zając e-mail: m.zajac@szpital-gryfino.pl
X. Sposób porozumiewania się:
Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres sekretariat@szpital-gryfino.pl
XI. Zawarcie umowy i unieważnienie postepowania:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu w oparciu o ustalone kryterium.
2) Zamawiający zastrzega, że może nie przyjąć żadnej ze złożonych ofert, a konsekwencji nie zawrzeć umowy w przedmiotowym Zamówieniu.
3) Zamówienie udzielone zostanie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do zapytania.
4) Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów przygotowania oferty oraz utraconych korzyści,
5) Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania, gdy:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
b) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej ofert,
6) W uzasadnionych przepadkach Zmawiający dopuszcza unieważnienie postepowania bez podania przyczyny.
7) Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postepowania bez dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Formularz oferty,
2. Projekt postanowienia umowy.
WYNIK POSTĘPOWANIA Z DNIA 2.10.2024