Jesień w naszym Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczo Psychiatrycznym
2024-12-03Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta zgodnie z kompetencjami czuwa nad przestrzeganiem praw pacjenta w szpitalu, wskazuje tryb postępowania jeśli te prawa są naruszane, udziela wsparcia oraz pomocy pacjentom w dochodzeniu ich praw, odpowiada na pytania i skargi pacjentów w ramach prowadzonej działalności Szpitala Powiatowego w Gryfinie sp. z o.o.
Każdy pacjent lub osoba go reprezentująca w przypadku naruszenia praw pacjenta może złożyć skargę lub wniosek:
osobiście:
u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta
w lokalizacji przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie ( budynek administracji- pok.1, I piętro)
poniedziałek – piątek w godz. 7.25-14.00
telefonicznie:
tel. 91 519 389 119
pisemnie:
- na adres: Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o., ul. Parkowa 5; 74-100 Gryfino
- drogą elektroniczną pod adres: sekretariat@szpital-gryfino.pl
lub do instytucji tj.:
- Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ
71- 470 Szczecin, ul. Arkońska 45 faks 91 425 11 88
poniedziałek-piątek w godz. 8.00-14.00
www.nfz-szczecin.pl
e-mail: skargi@nfz-szczecin.pl - Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Bezpłatna infolinia 800 190 590,
czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00
01-231 Warszawa, ul. Płocka 11/13
sekretariat: tel. 22 532 82 50; fax 22 532 82 30
www.rpp.gov.pl e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
Podstawa prawna: